asiantuntija

Eteläranta 8
00130, Helsinki

Tietoja minusta

Työskentelen Kirkkohallituksessa nuorisotyön asiantuntijana. Tehtäväkuvaani kuuluu kirkon rippikoulun jälkeisen nuorisotyön kehittäminen yhteistyössä seurakuntien ja hiippakuntien sekä Lasten ja nuortenkeskus ry:n kanssa. Laajalta kuulostava työala – eikö totta? Tällä hetkellä päätehtävinäni ovat nuorten osallisuuden ja vaikuttamisen vahvistaminen paikallisseurakunnan, hiippakunnan ja kokonaiskirkon tasolla. Tähän teemaan sisältyvät vuosittain kokoontuva Nuorten tulevaisuusseminaari, Nuorten vaikuttajaryhmät seurakunnissa ja työntekijöiden tueksi tarkoitetut koulutukset ja webinaarit. Toimin Kirkon kasvatuksen päivien tapahtumatuottajana ja päätyöryhmän puheenjohtajana. Kirkon nuorisotyön edustaminen ja yhteistyö yhteiskunnallisella kasvatus- ja nuoristotyöalalla on tärkeä osa työtäni. Myös Seurakuntatoiminnan turvallisuusohjeiden päivittäminen kuuluu vastuualueeseeni.