Yhteystiedot ja saapuminen Koulutuskeskukseen

Kirkon koulutuskeskuksen yhteystiedot

Kirkon koulutuskeskus sijaitsee pääradan varrella Järvenpäässä, puolen tunnin junamatkan päässä Helsingistä ja Riihimäeltä, parinkymmenen kilometrin päässä lentokentältä.

• Järvenpääntie 640 S, 04400 Järvenpää
  • Toimisto p. 040 142 5176
  • koulutuskeskus@evl.fi

Saapuminen Koulutuskeskukseen

Lähijunalla
Koulutuskeskukseen pääsee R-junalla sekä Helsingin että Riihimäen suunnalta. Matka-aika molemmista suunnista on noin 30 minuuttia. Junat pysähtyvät Järvenpään aseman lisäksi Ainolan seisakkeella, josta on noin kilometrin kävelymatka Koulutuskeskukseen. (Huom! Ainolan seisake on poissa käytössä 9.12.2023 saakka, liittymäbussi Järvenpään asemalta Ainolan seisakkeelle.) Järvenpään rautatieasemalta pääsee noin kerran tunnissa bussilla Kirkon koulutuskeskuksen eteen (bussipysäkki Ainola). Esim. aamuisin lähtöjä klo 8.42, 9.12 ja 9.44 ja iltapäivisin mm. n. klo 14.40 ja 15.07. Katso lähijunien aikataulut vr.fi ja bussien aikataulut matkahuolto.fi.

Omalla autolla
Kampusalueella on kohtuullisesti pysäköintipaikkoja. Asiakaspysäköinti on sallittu merkityillä alueilla P1, P2 ja P3, jotka sijaitsevat Järvenpääntien läheisyydessä.

Kirkon koulutuskeskus kartta.