Radio ja televisio

Ylen kanavat lähettävät valtakunnallisia hartaus- ja jumalanpalvelusohjelmia, joista suomenkieliset tuotetaan yhteistyössä Kirkon viestinnän kanssa. Lisäksi tuotetaan Horisontti-ohjelmaa, joka on uskontojournalismin erikoisohjelma.

Nojatuolikirkon kuvaukset Villa Vuosannassa 30.5.2016. Kameran etsimessä Ville Talola, perheneuvoja, pastori Pekka Puukko, erityisnuoriso-ohjaaja Meri Saloila ja kirjailija Tapio Koivukari. Kuva: Aarne Ormio/Kirkon kuvapankki

Yle Radio 1 välittää

• Aamuhartaudet maanantaista lauantaihin klo 6.50, 14.1.2024 jälkeen maanantaista perjantaihin klo 6.50, lauantaisin klo 8.25.
  • Iltahartaudet maanantaista torstaihin klo 18.50, lauantaisin klo 18.00.
  • Perjantai-illan musiikkihartaus klo 18.30.
  • Luterilainen jumalanpalvelus pyhäpäivisin klo 10.00.
  • Ortodoksinen liturgia ja ns. vapaiden kirkkokuntien jumalanpalvelus tai katolisen kirkon messu vuorottelevat sunnuntaisin klo 11.00., 14.1.2024 alkaen klo 20.00.
  • Horisontti-ohjelma sunnuntaisin klo 15.00.

Yle TV1 välittää

• Tv-jumalanpalveluksia joka sunnuntai juhlapyhien lisäksi klo 10.00, toinen lähetys maanantaisin klo 11.00.
  • Pisara-ohjelma lauantaisin, toinen lähetys maanantaisin. Tarkat lähetysajat löytyvät Ylen ohjelmaoppaasta.

Ohjelmat ovat vähintään kuukauden ajan katseltavissa ja kuunneltavissa Yle Areenassa.

Ohjelmatuotannot
radio.kirkonviestinta@evl.fi
PL 210
00131  Helsinki