Oulun hiippakunta

Oulun hiippakunnan opiskelijoiden KiTOS-päivä

Täältä löydät tiedon KiTOS-päivästä Oulun hiippakunnan opiskelijoille.

Voit kysyä lisätietoa Oulun hiippakunnan KiTOS-yhteyshenkilöiltä:
Matti Laurila (matti.laurila@evl.fi) ja
Saija Kronqvist (saija.kronqvist@evl.fi)

Aika: 8.10.2024 klo 10–16
Paikka: Tuiran kirkko, Myllykatu 5
Ilmoittaudu: 31.8.2024 mennessä hiippakunnan tapahtumakalenterin kautta, osallistumislinkki KiTOS-tapahtumaan

Olet opiskelemassa kirkon ammattiin ja seurakuntaharjoit­telu on sinulla jo ehkä suoritettu tai ainakin hyvin ajankoh­tainen asia. Saatat olla jo hyvinkin perehtynyt kirkon työ­hön vapaaehtoistoiminnan ja seurakunnan nuorisotyön kautta.

Kutsumme sinua KiTOS-päivään pohtimaan, millainen kirkko on työpaikkana ja voisiko kirkko olla sinulle tuleva työnantaja. Seminaarin tarkoituksena on kuulla harjoittelun sinussa herättämiä ajatuksia, keskustella kirkosta työpaikkana, pohtia seurakuntaa mahdollisena tulevana työpaikkana ja visioida mihin suuntaan kirkon työ on kehittymässä. KiTOS-päivä on moniammatillinen, eli siihen osallistuvat kaikki ko. hiippakunnassa kasvatuksen, diakonia, teologian ja kirkkomusiikin harjoittelun suorittaneet tai opintojensa loppuvaiheessa olevat opiskelijat.

Seminaariin osallistuminen on maksutonta ja hiippakunta korvaa myös matkakulusi julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaisesti. Osallistumisesta annetaan todistus.

KiTOS-logo.