Helsingin hiippakunta

Täältä löydät tiedon KiTOS-päivistä Helsingin hiippakunnan opiskelijoille

Vuoden 2024 KiTOS-päivät:

Kevät 2024
Helsingin hiippakuntaa järjestää kevään 2024 KiTOS-päivän 20.3.2024 klo 8.30-15 Alppilan kirkolla. Ilmoittautuminen päivään päättyy 6.3.2024. Päivään voi ilmoittautua täällä. Ilmoittautuminen on sitova. Esteen sattuessa ilmoittautuminen on peruttava. Mikäli olet estynyt tulemasta KiTOS-päivään, muista peruuttaa osallistumisesi (salla.poropudas@evl.fi). Hiippakunta tarjoaa päivän aikana lounaan. Veloitamme lounaan hinnan opiskelijalta, joka ei ole peruuttanut osallistumistaan, eikä saavu paikalle.  Päivä on ilmainen. Tapaamme Alppilan kirkolla (Kotkankatu 2, Helsinki).

Syksy 2024
Helsingin hiippakuntaa järjestää syksyn KiTOS-päivän 30.9.2024 klo 9-14 Teams-alustalla. Ilmoittautuminen päivään päättyy 15.9.2024. Päivään voi ilmoittautua täällä. Ilmoittautuminen on sitova. Esteen sattuessa ilmoittautuminen on peruttava. Päivä on ilmainen. Osallistujille lähetetään Teams-linkki lähempänä kyseistä ajankohtaa.

Olet lämpimästi tervetullut KiTOS-päivään!

Lisätietoja Helsingin hiippakunnan KiTOS-yhteyshenkilöltä:

Salla Poropudas (salla.poropudas@evl.fi)

KiTOS-logo.