Tampereen hiippakunta

Tampereen hiippakunnan opiskelijoiden KiTOS-päivät

Täältä löydät tiedon KiTOS-päivästä Tampereen hiippakunnan opiskelijoille.

Voit kysyä lisätietoa Tampereen hiippakunnan KiTOS-yhteyshenkilöiltä:
Tuulia Matilainen (tuulia.matilainen@evl.fi) ja
Hannu Laukkonen (hannu.laukkonen@evl.fi)

Vuoden 2024 KiTOS Tampereen hiippakunnassa

Aika: 3.-4.4.2024 (Huom. Tampereen hiippakunnan KiTOS-seminaari järjestetään vuosittain vain keväällä!)

Paikka: Pappilanniemen kurssikeskus, Sääksmäki

Kutsumme Sinua ja kaikkia Tampereen hiippakunnassa harjoitelleita opiskelijoita KiTOS-seminaariin. KiTOS-seminaari on hiippakunnan järjestämä seminaari kaikille, jotka opiskelevat kirkon tehtäviin. Tervetuloa!

KiTOS-seminaariin osallistuminen on tarkoitettu vaiheeseen, jolloin opinnot ovat edenneet seurakuntaharjoitteluun/työssäoppimisjaksoon. Seminaari ja täysihoidon sisältävä majoitus ovat opiskelijalle maksuttomia ja myös mahdolliset matkakulut korvataan. Seminaarissa puhutaan yhdessä eri alojen opiskelijoiden kanssa kutsumuksesta ja kirkon työstä. Myös piispa osallistuu seminaariin.

Teologian opiskelijoiden ilmoittautuminen KiTOS-seminaariin sekä Soveltuvuustutkimustuloksen ja papin työn reflektiopäivään tapahtuu soveltuvuustutkimuksen ilmoittautumisen yhteydessä evl.fi/plus-sivujen kautta. Osallistumisesta annetaan todistus. Seminaariin voi osallistua myös myöhemmin opiskeluaikana, mikäli seurakuntaharjoittelun yhteydessä ei ole päässyt seminaariin.

Muut kuin teologian opiskelijat ilmoittautuvat hiippakunnan kalenterin kautta.

KiTOS-logo.