Mikkelin hiippakunta

Mikkelin hiippakunnan opiskelijoiden KiTOS-seminaari

Mikkelin hiippakunnan KiTOS-seminaari 2024 pidetään 9.-10.10.2024 Lankaniemen leirikeskuksessa Mäntyharjulla (Syvälahdentie 12, 52700 Mäntyharjuva). Seminaari alkaa keskiviikkona klo 11.00 ja päättyy torstaina klo 16.00. Leirikeskuksen tiedot löydät Lankaniemen leirikeskus – Mäntyharjun seurakunta (mantyharjunseurakunta.fi)

Ilmoittaudu seminaariin 16.9. mennessä sähköpostilla senja.makela@evl.fi tai kotisivujemme kalenteriosiosta KiTOS -seminaari 9.-10.10.2024 Lankaniemen leirikeskus, Mäntyharju | Mikkelin hiippakunta.  Ilmoita samalla, minkä alan opiskelija olet (oppilaitos), kuka toimi harjoittelusi ohjaajana sekä mahdolliset ruoka-ainerajoitukset.

Harjoittelun ohjaajat kutsutaan mukaan seminaarin ensimmäiseen päivään.

KiTOS -seminaarin ohjelma päivittyy tähän myöhemmin.

Lisätietoja antaa jumalanpalveluselämän ja yhteiskunnallisen työn asiantuntija  Eriikka Jankko (eriikka.jankko@evl.fi)

Tahdomme hiippakunnassamme jatkuvasti kehittää seurakuntaharjoittelua ja siksi kutsumme kaikki Mikkelin hiippakunnan seurakunnissa harjoitelleet/harjoitteluun menevät KiTOS-seminaariin.

Seminaari on tarkoitettu vuonna 2024 hiippakuntamme seurakunnissa työssäoppimisjaksonsa tai seurakuntaharjoittelunsa suorittaville kirkon alan opiskelijoille. KiTOS on erityisen tärkeä sinulle, jos olet suuntautumassa seurakuntatyöhön.

Seminaari on osallistujille maksuton. Kirkko korvaa matkakulusi julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan.

KiTOS-logo.