Lapuan hiippakunta

Lapuan hiippakunnan opiskelijoiden KiTOS-päivä

Täältä löydät tiedon Lapuan hiippakunnan KiTOS-päivistä opiskelijoille.

Aika: 8.–9.4.2024
Paikka: Haapaniemen hiippakuntakartano Haapaniementie 50, 63100 Kuortane
Ilmoittaudu: Tarkemmat tiedot ja ilmoittautuminen (linkki), ilmoittautuminen avoinna 18.3.2024 saakka
Voit kysyä lisätietoa Lapuan hiippakunnan KiTOS-yhteyshenkilöltä:
Johanna Korkeaniemi (johanna.korkeaniemi@evl.fi)

Tervehdys!

Jos opiskelet kirkon työhön ja seurakuntaharjoit­telu on jo suoritettu tai ainakin hyvin ajankoh­tainen asia, tämä viesti koskee juuri sinua.

Kutsumme sinut KiTOS-päiville pohtimaan, mitä on kirkon työ tänään ja huomenna ja mikä voisi kenties olla sinun paikkasi tässä yhteisessä työssä. KiTOS-päivillä on tilaa työstää harjoittelun herättämiä ajatuksia, miettiä kutsumusta ja käsitellä kirkon työn käytännön kysymyksiä. Piispa ja muut tuomiokapitulin työntekijät ovat mukana virittämässä pohdintoja ja keskustelemassa oman työkokemuksensa pohjalta.

KiTOS-seminaari on moniammatillinen, eli siihen kutsutaan kaikki hiippakunnassa kasvatuksen, diakonian, teologian, kirkkomusiikin ja seurakuntapalvelualan harjoittelun suorittaneet tai opintojensa loppuvaiheessa olevat opiskelijat. Seminaariin osallistuminen on maksutonta, ja hiippakunta korvaa myös matkakulusi julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaisesti. Osallistumisesta annetaan todistus.

Ehkäpä siis näemme KiTOS-päivillä – lämpimästi tervetuloa!

Lapuan tuomiokapitulin väki

KiTOS-logo.