Nytt material

Material för Stigens ålderskategorier

Det visuella materialet finns i kyrkans mediebank under rubriken Grafiskt material. Du kommer in i mediebanken utan att logga in.

Materialet består av färdigt material och vektormaterial för informatörer och grafisk personal. Materialet kan bearbetas för att passa församlingens behov. Till exempel kan församlingens logo infogas och det finns bland annat färdiga brevbotten, affischer, klistermärken, känslokort, och mycket annat.

Om församlingen inte har till exempel ett InDesign- eller professionellt bildbehandlingsprogram använd png-bilderna som går att redigera i programmet Paint.

Läs också om Utveckling och främjande av Stigen och Utbildning och konsultation.

För att komma igång med Stigen och leda arbetet kan inspiration fås från Stigen i praktiken.

Stigens visuella material finns här.

Mera information om materialet: