Kaikki tulevat tapahtumat

09.11.2023 klo 13:00 - 09.11.2023 klo 15:00

9.11. Tekoäly Kirkossa: Uusi aikakausi?

Tekoäly kirkossa. Huppariin pukeutunut Jeesus kirjoittaa tietokoneella.

Tapahtuman kuvaus

Oletko koskaan miettinyt, miten tekoäly voisi muuttaa kirkon toimintaa? Haluatko tietää, mitä uusia mahdollisuuksia tekoäly avaa seurakunnalle ja sen työntekijöille? Tervetuloa osallistumaan inspiroivaan webinaariin, joka avaa ovet tekoälyn maailmaan kirkon näkökulmasta!

Päivämäärä: 9.11.2023 Aika: 13:00 – 15:00 Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Webinaarissa käsitellään:

• Katsaus tekoälyn kehitykseen: Mistä kaikki alkoi?
  • Kirkon nykyiset askelmerkit tekoälyn parissa: Missä olemme nyt ja mihin olemme menossa?
  • Keskustelua ja pohdintaa: Miten tekoäly voi tukea ja rikastuttaa seurakunnan toimintaa?

Tämä webinaari tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden päästä kuulemaan ajankohtaista tietoa, jakamaan ajatuksia kollegojen kanssa ja kysymään kysymyksiä tekoälyn mahdollisuuksista kirkon kontekstissa. Olitpa sitten jo pidemmälle edennyt tai vasta aloitteleva asiasta kiinnostunut, tämä tilaisuus tarjoaa sinulle arvokkaita oivalluksia ja inspiraatiota.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kirkkohallitus, Kirkko Espoossa, Kirkko Helsingissä ja Tampereen seurakuntayhtymä