Tapahtumia ja koulutusta

Tulevat seppopäivät

29.-31.10. 2024 Hämeenlinnassa. Tutustu alustavaan ohjelmaan.
28.-30.10.2025 Helsingin hiippakunnan alueella
Seppomestareiden verkostotapaaminen on ennen seppopäiviä maanantaista tiistaihin.

Tervetuloa sepoksi!

Oletko uusi seurakunnan partiotyöntekijä? Tervetuloa partiotyöhön. Tutustu uuden sepon muistilistaan.

Partiotyön koulutukset

Seppokoulutus ja seppomestarikoulutus: Seuraava seppokoulutus (seurakuntien partiotyöntekijän koulutus, 5 op) järjestetään vuonna 2025.

Seppokoulutus antaa valmiuksia syventää toimintaa seurakunnan partiotyöntekijänä ja kehittää seurakunnan ja partion yhteistyötä erityisesti uskontokasvatuksen alueella. Kurssi soveltuu kaikille niille työntekijöille, joilla on jo perustiedot partiosta ja seurakunnan ja partion yhteisestä työstä (esim. Tervetuloa partiotyöhön -koulutuksesta tai muuten saadut).

Seppomestarikoulutus (hiippakuntien partiotyön koulutus, 5 op) järjestetään tarvittaessa yhdessä seppokoulutuksen kanssa samoina ajankohtina. Lisätietoja antaa Katri Vappula.