Henkilöstökoulutuskalenteri

Kirkon henkilöstökoulutuskalenterissa julkaistaan elokuun puolivälissä seurakuntien koulutussuunnittelua varten uusi koulutustarjonta seuraavalle vuodelle. Uusia koulutuksia julkaistaan kalenterissa myös tämän jälkeen. Seuraa kalenteria.

Koulutuskalenterista löytyy koulutuksia, verkostotapaamisia ja tilauskoulutuksia seurakuntien ja työntekijöiden osaamisen kehittämisen tarpeisiin. Kalenteri sisältää Kirkon tutkimuksen ja koulutuksen, muiden Kirkkohallituksen yksikköjen, hiippakuntien sekä kouluttavien laitosten ja järjestöjen koulutuksia, tilauskoulutuksia ja verkostotapaamisia. Löydät parhaiten koulutuksen hyödyntämällä erilaisia hakuehtoja. Uudet koulutukset löydät hakutoiminnolla Uudet.

Kirkon tutkimuksen ja koulutuksen, Kirkkohallituksen ja hiippakuntien koulutuksiin ilmoittautuminen päättyy yleensä 31.10. Tämän jälkeen on mahdollista, että ilmoittautumisaikaa on jatkettu.

Kirkon henkilöstökoulutuskalenteri

Henkilöstökoulutuskalenterista löytyy koulutuksia, verkostotapaamisia ja tilauskoulutuksia seurakuntien ja työntekijöiden osaamisen kehittämisen tarpeisiin.

Löydä koulutuksia!