Äänityksen jälkeen

• Täytä musiikkiraportti, jos olet käyttänyt hartaudessa muuta musiikkia kuin Ylen virsiäänitteitä tai ortodoksista kirkkomusiikkia (1 hartaus/kaavake). Kirjaa raporttiin käytetystä musiikista ainakin nämä tiedot
    • säveltäjä
    • sanoittaja
    • sovittaja
    • esittäjät ja instrumentit
    • raidan kestot ja käytetyt kestot sekä
    • levymerkkitiedot Teostoa ja Gramexia varten.

Tarvitsemme tiedon hartausmusiikista välittömästi äänityksen jälkeen! Lähetäthän yllä mainitut tiedot radio.kirkonviestinta(at)evl.fi osoitteeseen. Huom.! SharePointissa jaetut tiedostot eivät aukea tässä yhteissähköpostissa, joten ne kannattaa lähettää liitetiedostoina.

Lähetä myös hartauden käsikirjoitus mieluiten sähköisessä, avoimessa (rtf) muodossa yllä mainittuun osoitteeseen. Kirjoita käsikirjoitukseen oma nimesi, hartauden lähetyspäivä sekä onko kyseessä aamu- vai iltahartaus. Kaikki käsikirjoitukset arkistoidaan.

• Hartauden otsikointi. Halutessasi mieti hartaudellesi otsikko tai valitse sisällöllisesti tärkeä lause hartaudestasi. Voimme käyttää sitä kuulutustiedoissa, sosiaalisen median nostoissa ja hartausarkistossa. Lähetä otsikkosi yhdessä käsikirjoituksen kanssa.
  • Palkkiotietolomake. Täytetään kerran vuodessa. Tämän jälkeen ilmoita vain muutoksista. Pyrimme tietosuojalain mukaiseen paperittomaan toimistoon, joten käytä ensisijaisesti sähköistä lomaketta (linkki alla). Halutessasi voit lähettää lomakkeen liitetiedostona turvasähköpostin kautta suoraan tuotantokoordinaattorille (turvaposti ei aukea yhteissähköpostiosoitteessa) tai postittaa sen Kirkon viestintään (osoite lomakkeessa). Palkkio maksetaan työkorvauksena, jota varten palkanlaskenta tarvitsee työkorvauksen verokortin. Lähetä verokorttisi Kirkon viestintään sähköpostitse osoitteeseen radio.kirkonviestinta@evl.fi.

Sähköinen palkkiotietolomake

HUOM! Ohjelmatuotantojen yleissähköpostiosoite on muuttunut muotoon radio.kirkonviestinta(at)evl.fi (ennen radio.kt(at)evl.fi).

Liitteet

Tulostettava palkkiotietolomake