Radioinnin jälkeen

Raportoi jumalanpalveluksen musiikista

Täytä heti jumalanpalveluksen jälkeen musiikkiraportti ja lähetä se viikon kuluessa Kirkon viestintään radio.kirkonviestinta(at)evl.fi. Raportin tulee sisältää radiolähetyksessä ulos tulleet

• virret tai muut yhteislaulut (numero, säkeistöt, tekijätiedot, esittäjät, kestot)
  • kuorojen laulut (laulujen nimet, tekijät, esittäjät, kestot) ja
  • muun musiikin tiedot (kappaleen nimi, tekijät, esittäjät, kestot)

Musiikkiraportointiin kuuluu myös kestojen kirjaaminen, joten muista kirjata lähetyksessä kuultujen musiikkien kestot talteen heti lähetyksen/äänityksen jälkeen. Radiojumalanpalvelukset ovat kuukauden ajan lähetyksen jälkeen kuunneltavissa Yle Areenassa.

Kirkon viestintä raportoi tiedot Ylen kautta Teostolle.

Huom! Myös siteeratun kirjallisuuden/runoteosten tiedot on raportoitava kauttamme Ylelle (teoksen nimi ja kustantaja, ISBN- ja sivunumerot, kestot).

Saarnan käsikirjoitus lähetetään Kirkon viestintään arkistoitavaksi.
Sähköposti: radio.kirkonviestinta(at)evl.fi
Postiosoite: Kirkon viestintä/Radio, PL 210, 00131 Helsinki

HUOM! Ohjelmatuotantojen yleissähköpostiosoite on muuttunut muotoon radio.kirkonviestinta(at)evl.fi (ennen radio.kt(at)evl.fi).

Liitteet

Muualla verkossa

Radiojumalanpalvelukset Yle Areenassa »