revontulet sinisinä.

Viestintäpäiville ilmoittautuminen alkaa maanantaina 6.5.2024 ja päättyy torstaina 20.6.2024 klo 16.00. Ilmoittaudu Lyyti-järjestelmän kautta: Ilmoittautumislomake.

Viestintäpäivien osallistumismaksu (Early Bird -hinta) on 250 euroa (sis. alv:n 24%), kun ilmoittaudut juhannukseen mennessä. Maksu sisältää päivien ohjelman keskiviikkona, torstaina ja perjantaina, ohjelman mukaiset tarjoilut, Kaleva Median keskiviikkoiltana järjestämät Etkot sekä Kaupungin vastaanoton torstai-iltana. Osallistumismaksu laskutetaan ilmoittautumislomakkeessa annettujen laskutustietojen mukaan.

Osallistumismaksu EI sisällä majoitusta, jonka kukin osallistuja varaa ja maksaa itse erikseen.

Ilmoittautuminen avataan vielä päiväksi maanantaina 5.8.2024. Osallistumismaksu on tällöin 270 euroa (sis. alv:n 24%). Tämän jälkeen henkilömäärät toimitetaan yhteistyökumppaneillemme Rovaniemelle.

Mahdolliset peruutukset tulee tehdä vahvistusviestistä löytyvän peruutuslinkin kautta viimeistään maanantaina 5.8.2024. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta poisjäämisestä laskutetaan koko osallistumismaksu (pois lukien sairaustapaukset, joista on lääkärintodistus).

Kirkon viestintäpäiville osallistuville on Teamsissä yhteinen Kirkon viestintäpäivät 2024/Kirkon viestintä -tiimi, johon kaikki osallistujat lisätään. Päivien ohjelmamuutokset ja muu viestintä tapahtuu pääosin sen kautta.

Majoitus

Viestintäpäiville osallistuvien on mahdollista majoittua sopimushintaan Original Sokos Hotel Vaakunassa, Scandic Pohjanhovissa ja Scandic Rovaniemi City -hotellissa. Lisäksi tarjolla on ilmaista majoitusta leirikeskuksissa Rovaniemen ulkopuolella.

Suosittelemme, että varaat majoituksesi ja matkasi mahdollisimman pian!
Vinkkejä Rovaniemelle saapumiseen saat täältä:
Saapuminen – kuinka matkustan Rovaniemelle – Visit Rovaniemi

Sokos Hotel Vaakuna

106,61 € / yhden hengen standard huone / vrk
138,92 € / kahden hengen standard huone / vrk

Hinta sis. alv:n, runsaan buffet-aamiaisen, Wi-Fi:n ja hotelliasukkaiden saunavuoron.

Varaa majoitus Sokos Hotels -verkkopalvelusta tai -myyntipalvelusta p. 020 1234 695, vaakuna.rovaniemi@sok.fi varauskoodilla BKIRKONVIESTINTA (Huom.! Ei ääkkösiä).
Huoneet tulee vahvistaa luottokortilla varausta tehdessä.

Huoneiden sopimushinta on voimassa 21.8.2024 asti.

Scandic Pohjanhovi

Huonetyyppi Standard
122 € yhden hengen huone / vrk
142 € kahden hengen huone / vuorokausi

Huonetyyppi Standard Family
147 € yhden hengen huone / vrk
167 € kahden hengen huone / vrk
187 € kahden hengen huone lisävuoteella / vrk

Hintaan sisältyy runsas luomutuotteita sisältävä aamiainen ja maksuton Wi-Fi.

Varaa majoitus Scandicin verkkopalvelusta tai varaustunnuksella BKIR020924 Scandicin myyntipalvelusta p. 016 465 4014, pohjanhovi@scandichotels.com

Huoneiden sopimushinta on voimassa 20.8.2024 asti tai hotellin varaustilanteen mukaan.

Scandic Rovaniemi City

122 € yhden hengen huone / vrk
142 € kahden hengen huone / vrk

Hintaan sisältyy runsas luomutuotteita sisältävä aamiainen ja maksuton Wi-Fi.

Varaa majoitus Scandicin verkkopalvelusta tai varaustunnuksella BKIR030924 Scandicin myyntipalvelusta p. 0300 308 472, rovaniemicity@scandichotels.com.

Leirikeskusmajoitus

Hotellien lisäksi seurakunnalla on varattuna majoitusvaihtoehtona kaksi leirikeskusta viestintäpäivien käyttöön. Norvajärven leiri- ja kurssikeskus sijaitsee noin 20 km keskustasta Norvajärven rannalla. Paaniemen maja 1950-luvulta on edellinen leirikeskus, joka sijaitsee Kemijoen varrella noin 5 km keskustasta. Majoitus leirikeskuksissa on maksuton.

Mikäli olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota yhteyttä viestinta.rovaniemi@evl.fi.