Saamenkieliset rippikoululaiset

Tälle sivulle on koottu linkkejä työntekijöiden työn tueksi. Näitä linkkejä voi jakaa saamenkieliselle nuorelle, joka käy suomenkielistä rippikoulua omassa kotiseurakunnassaan.

Katso myös Saamelaistyö – EVL Plus, Kirkon verkkosivut evl.fi/sapmi pohjoissaamen, inarinsaamen ja kolttasaamen kielillä sekä somessa Facebook – Sámebargu Suoma ev. lut. girkus.

Saamenkielisistä rippikouluryhmistä ks. Rippikoulu – Ohcejoga searvegoddi – Utsjoen seurakunta. Monikielisiä rippikouluja on järjestetty myös Enontekiöllä ja Inarissa.

Pohjoissaamen kielellä

Inarinsaamen kielellä

Koltansaamen kielellä

Hartauselämän tueksi