Espoon hiippakunta

Espoon hiippakunnan opiskelijoiden KiTOS-päivä

Espoon hiippakunnassa järjestetään vuosittain kaksi KiTOS (Kirkon Työhön Opiskelevien Seminaari) seminaaripäivää hiippakuntamme seurakunnissa työssäoppimisjaksonsa tai seurakuntaharjoittelunsa suorittaville kirkon alan opiskelijalle.

Seminaaripäivä on pyritty ajoittamaan niin, että se sijoittuu harjoitteluaikaikkunan sisään. Päivän aikana tullaan käsittelemään kirkon työhön hakeutumista, kutsumusta ja muita kysymyksiä, jotka liittyvät kirkon hengelliseen työhön. Unohtamatta työssäoppimisjakson herättämiä pohdintoja. Päivään on kutsuttu ja siihen osallistuu kirkon alan opiskelijoita ja Espoon hiippakunnan tuomiokapitulin henkilökuntaa.

Järjestämme KiTOS-päivän perinteisesti maalis-huhtikuussa. Espoon hiippakunnan KiTOS -sivut ja aikataulut.

Teologian opiskelija HUOM! Ilmoittautuminen soveltuvuusarviointiin

Voit kysyä lisätietoa Espoon hiippakunnan KiTOS-yhteyshenkilöltä: Jaakko Niiles (jaakko.niiles@evl.fi)

KiTOS-logo.