Kokous- ja majoituspalvelut

Tervetuloa Kirkon koulutuskeskukseen!

Kirkon tutkimus ja koulutus huolehtii Kirkon koulutuskeskuksessa järjestettävien koulutusten, kokousten, verkostotapaamisten sekä konferenssien kokous- ja majoitusjärjestelyistä.

Yhteystiedot ja saapuminen Koulutuskeskukseen
  • Viihtyisät kokoontumistilat valoisassa, avarassa rakennuksessa
  • 2 luentosalia ja 8 ryhmätilaa
  • Yhden hengen majoitushuoneet
  • Helppo saapua junalla tai omalla autolla
  • Tuusulanjärven kulttuurimaisemat

Kirkon koulutuskeskus Järvenpäässä tarjoaa miellyttävät puitteet monenlaisiin tilaisuuksiin. Hyvin varustelluissa ja raikkaasti sisustetuissa luentosaleissa ja ryhmätyöskentelytiloissa järjestyvät niin työkokoukset kuin verkostotapaamisetkin. Koulutuskeskuksen suureen luentosaliin mahtuu noin 50 henkeä.

Viihtyisien luento- ja ryhmätyötilojen kalustus on muunneltavissa tarpeidenne mukaan. Kokoustiloissa käytössänne ovat av-laitteet sekä langaton verkkoyhteys.

Koulutuskeskuksessa on lisäksi oma Agricolan kappeli, jonne mahtuu noin 90 henkeä. Kappeli on tarkoitettu jumalanpalveluskäyttöön, mutta se sopii hyvin myös henkilökohtaiseen hiljentymiseen.

Koulutuskeskus sijaitsee STEP-koulutuksen (ent. Seurakuntaopisto) kanssa yhteisellä kampusalueella. Omien tilojemme lisäksi voimme tarvitessanne saada käyttöön myös kampusalueen muita kokous- ym. tiloja. Tänne on helppo saapua Helsingistä lähijunalla. Omalla autolla liikkuville on tarjolla maksuttomia pysäköintipaikkoja.

Helsinki-Vantaan lentoaseman läheisyys sekä Tuusulanjärven luonnonkaunis ympäristö tekevät Koulutuskeskuksesta houkuttelevan tapahtumapaikan myös kansainvälisille konferensseille.

Majoitushuoneissa omaa rauhaa

Koulutuskeskuksessa on 49 yhden hengen siistiä majoitushuonetta, joista avautuvat rauhalliset pihanäkymät. Vieraiden käytössä on kaksi majoitussiivessä sijaitsevaa oleskelutilaa vapaa-ajanviettoa ja kokouskäyttöä varten.

Iltaisin kokousvieraat voivat rentoutua Koulutuskeskuksen kahdessa saunassa. Jos löylyt järvimaisemassa kiinnostavat, voidaan myös kampusalueen rantasauna varata käyttöönne.

Ota yhteyttä

Kokous- ja koulutustilojen  sekä majoituksen lisäksi Tutkimus ja koulutus järjestää tilaisuuteenne kampuksella toimivan Compass Groupin ravintolan ruokailut ja auttaa muissa kokousjärjestelyissä.

Millaisia toiveita teillä on tilaisuutenne järjestelyistä? Ota yhteyttä Anne-Mari Rytköseen anne-mari.rytkonen@evl.fi tai 040 141 6382 , niin valmistelut voivat alkaa.