Kirkon kasvatuksen päivät

9.-11.1.2024 Jyväskylän Paviljongissa – teemana “Toivon polulla”

“Toivon polulla” Jyväskylässä

“Toivon polulla” 9–11.1.2024 Messu- ja tapahtumakeskus Paviljongissa Jyväskylässä kokoaa yhteen kirkon kasvatuksen ammattilaisia. Kolmipäiväinen tapahtuma sisältää lähes 80 erilaista ohjelmaa.

Toivon polulla -teemaa tarkastellaan viidestä eri näkökulmasta: “Lasten ja nuorten osallisuus ja vaikuttaminen kirkossa ja yhteiskunnassa”, “Toivon silmälasit”, “Ovet auki kaikille”, “Kukaan ei jää yksin” ja “Parempi huominen”.

Lapsella ja nuorella on oma elämänpolkunsa vauvasta aikuiseksi – se on henkilökohtainen ja yksilöllinen. On tärkeää, että ihminen kokee itsensä merkitykselliseksi elämän kaikissa vaiheissa.

Polku on seurakunnan yhteinen työväline toiminnan jäsentämiseen ja kehittämiseen. Se on väline tarkastella olemassa olevia toimintamalleja ja sitä, miten seurakunta kulkee lapsen ja nuoren rinnalla hänen elämässään aina odotuksen hetkistä itsenäiseen aikuisuuteen saakka. Polku on myös paikallista, alueellista ja yhteiskunnallista verkostoyhteistyötä.

Kasvatuksen päivillä on käytössä tapahtumasovellus, josta löytyy tapahtuman ohjelma ja muuta kiinnostavaa. Tapahtumaan ilmoittautuneet tulevat samaan sähköpostitse henkilökohtaisen linkin tapahtumasovellukseen lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittaudu tästä: Kirkon kasvatuksen päivät

Osallistujapassien hinnat

• Osallistumismaksu ajalla 4.9.-31.10.2023 (early bird) on 175€.
  • Osallistumismaksu ajalla 1.11.-31.12.2023 on 195€
  • Osallistumismaksu ajalla 1.1.-5.1.2024 on 220€.
  • Osallistumismaksu on eläkeläisille, seurakunnan luottamushenkilöille ja opiskelijoille 50€.

Tapahtumassa on laaja kasvatuksen alan materiaalinäyttely. Varaa paikkasi heti! Kirkon kasvatuksen paivien materiaalinayttely 2024

Tapahtuman pääjärjestäjä on Kirkkohallituksen yhteistyökumppaneinaan Lasten ja Nuorten keskus ry, Suomen Lähetysseura, Lapuan hiippakunta sekä Kirkon ruotsinkielisen työn keskus.

Majoitus

Tiedot majoituskiintiöhotelleista

Lisätietoja antavat

• Sirpa Syrjä, sirpa.syrja@evl.fi (tapahtuma ja ohjelma)