Työpaja seurakuntaanne

Millenniaalien polut tiimi jalkautuu tuoreen julkaisun kanssa eri puolille Suomea. Voit kutsua meidät ja voimme järjestää yhdessä räätälöidyn työpajan rovastikuntaanne tai seurakuntaanne.

Pohjustamme teille tietoja alueenne tilastoista ja autamme hyödyntämään millenniaalitutkimuksia ja -profiileja seurakuntanne kehittämisessä. Suunnitellaan yhdessä, mikä olisi juuri teille paras tapa vahvistaa yhteyttä alueenne Y- ja Z-sukupolvien ihmisiin.

Ota yhteyttä Katri Vappulaan tai johonkin muuhun millenniaalitiimin jäseneen.

Nuorten työntekijöiden ja luottamushenkilöiden tapaaminen

Oletko innostunut, motivoitunut ja sitoutunut mutta samalla tyytymätön, turhautunut ja v_ttuuntunut? Et ole yksin. Rakennamme motivoituneesti tyytymättömien sitoutuneiden millenniaalien ja zoomereiden verkostoa vertaistueksi ja kehitysjoukoksi. Järjestämme vuotuisen kokoontumisen ensi keväänä Kirkon päivien etkoilla Tampereella torstaina 16.5.2024. Ilmoittautumisohjeet tulevat tähän keväällä 2024.

Marraskuussa 2023 pidettiin jo työpaja, jossa pohdimme: Mikä on iso ja vie tilaa ja röhnöttää kirkossa, mutta josta ei puhuta tai josta ei saa puhua? Minkä kiusaajan pää pitää saman tien murskata? Minkä hermoja raastavan vinkujan ja kotkottajan nokka pitää tukkia? Mistä ei saa kiinni? Mikä ei pysy muodossaan? Heti, kun ote irtoaa, rakenne hajoaa. Mistä et ota vastuuta itsellesi? Tehkää, mitä tykkäätte – ei ole mun ongelma! – Tiivistimme näistä pari Goljatia ja mietimme, minkä kiven taitava David linkoaisi ja kaataisi Goljatin.