Ilmoita avoimesta työpaikasta Kirkon työpaikkatorilla

Kirkon työpaikkatorin rekrytointipalvelu on tarkoitettu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakuntien, seurakuntayhtymien ja tuomiokapituleiden avoimista työpaikoista ilmoittamiseen. Rekrytointipalvelun kautta jätetyt ilmoitukset näkyvät osoitteessa evl.fi/rekrytointi ja Oikotiellä osoitteessa tyopaikat.oikotie.fi.

Palvelun käyttäjäksi (ilmoitusten jättämiseksi) voi ilmoittautua luomalla ensin tunnukset Oikotielle osoitteessa tyopaikat.oikotie.fi/tyonantajalle/rekisteroidy ja sen jälkeen lähettämällä seuraavat tiedot osoitteeseen kit(at)evl.fi:

• organisaation nimi (seurakuntayhtymään kuuluvan seurakunnan osalta myös yhtymän nimi)
  • osoite ja puhelinnumero
  • Y-tunnus
  • yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Kun olet saanut viestin Oikotieltä, pääset jättämään ilmoitusta alla olevan linkin kautta.

Jätä ilmoitus (jos sinulla on tunnukset rekrytointipalveluun)