Annonsera om lediga jobb på kyrkans platstorg

Via kyrkans rekryteringstjänst, platstorget, kan församlingarna, de kyrkliga samfälligheterna och domkapitlen i Evangelisk-lutherska kyrkan i Finland annonsera om lediga jobb. De annonser som lämnas via rekryteringstjänsten kan läsas på adressen evl.fi/rekrytering och på Oikotie på adressen tyopaikat.oikotie.fi.

Man kan ta i bruk tjänsten (för att lägga upp annonser) genom att först skapa inloggningsuppgifter för Oikotie på adressen tyopaikat.oikotie.fi/tyonantajalle/rekisteroidy och därefter skicka följande uppgifter till adressen kit(at)evl.fi:

• organisationens namn (om församlingen hör till en kyrklig samfällighet anges även namnet på samfälligheten)
  • adress och telefonnummer
  • FO-nummer
  • kontaktpersonens namn, telefonnummer och e-postadress

När du har fått ett meddelande från Oikotie kan du lägga upp en annons via länken nedan.

Lägg upp annons (om du har inloggningskoder till rekryteringstjänsten)