Mitä olen oppinut vanhuudesta?

…muilta olen oppinut, tuntematta kaikkea vielä omakohtaisesti. Vanhus-puhe Vanhuus määritellään monesti kahdella tavalla. Toisaalta on idealistinen vanhuskuva: vanhus on arvostettava, elämää kokenut ja arviointikykyinen ihminen. Toinen vanhuusmäärittely sisältää negatiivisia piirteitä:…

Takaisin sivun alkuun