Leirit ja retket

Mukavaa yhdessä tekemistä leireillä ja retkillä

Seurakuntien järjestämät leirit ja retket ovat suosittuja. Tule mukaan! Vuosittain järjestetään nelisentuhatta seurakuntien ja tuhansia seurakuntien partiolippukuntien järjestämiä leirejä.

Mukavaa yhdessäoloa ja tekemistä tarjoavia leirejä on moneen lähtöön – lastenleirejä, nuortenleirejä, perheleirejä, isä-poikaleirejä ja niin edelleen. Leirit tarjoavat aktiivista toimintaa kesälomien aikana, hiihto- ja syyslomille tai viikonloppuihin.

Rippikoulu käydään pääsosin leirimuotoisena, ja se tarjoaa seikkailun, jonka voi kokea vain kerran elämässä.

Retkiä tehdään sekä luontoon ja leirikeskuksiin, että erilaisiin elämyskohteisiin kuten kylpylöihin tai huvipuistoihin.

Katso oman seurakuntasi tarjonta seurakunnan nettisivuilta ja tule mukaan leireille ja retkille!

Katso myös lisätietoa partiotoiminnasta