Apua epätoivoon

Epätoivoisia ajatuksia? – Sinua autetaan

Joskus raskaassa elämäntilanteessa ja epätoivossa jopa elämän jatkaminen voi tuntua ylivoimaiselta. Ylitsevyöryvät raskaat tunteet kuitenkin liikkuvat. Paha olo menee aikanaan ohi. Älä jää yksin epätoivon kanssa. Ota yhteyttä auttajiin.

Luotettavaa tukea saat myös oman seurakunnan diakoniatyöntekijältä tai päivystävältä papilta.

Sairaalapäivystykset ovat avoinna ympäri vuorokauden. Sairaalahoitojakso voi olla alku toipumisen tiellä. Kirkon sairaalapapit ovat tukena sairaalassa.

Älä jää pohtimaan asiaa omassa mielessäsi. Hae apua ja kerro tilanteestasi avoimesti, jotta saat tarvitsemasi avun.

Apua ja tukea – älä jää yksin epätoivoisten ajatusten kanssa

Älä jää yksin epätoivoisten ajatusten kanssa, vaan hae rohkeasti apua. Sinua autetaan! Valtakunnallisia kriisiauttamispalveluita tarjoavat muun muassa:

Nainen takaapäin kuvattuna käsi ojennettuna. Taustalla meri ja valoisa taivaanranta.