Katselmustaulukko

Täyttämällä katselmustaulukon seurakunta saa valmiin katselmusraportin. Taulukon avulla voi myös koota seurakunnalle ympäristöohjelman tulevaksi diplomikaudeksi.

Lataa tästä katselmustaulukko. Taulukko on täytettävä Word-lomake. Asiakirja on suojattu. Avaa tiedosto Word-työpöytäsovelluksessa, jotta pääset täyttämään taulukkoa.

Taulukko on laaja, eikä sitä varmastikaan täytetä yhdeltä istumalta. Tietojen syöttämiseen voi osallistua myös useampi kuin yksi ihminen. Ympäristödiplomin hakuprosessiin osallistuvien kannattaa tehdä esimerkiksi oma Teams-ryhmä tai järjestäytyä muulla itselleen sopivalla tavalla.

Tallenna taulukko Teamsiin tai jaa se muulla sopivalla tavalla henkilöille, jotka osallistuvat taulukon täyttämiseen. Jos Teamsin käyttö ei ole mahdollista, taulukko kannattaa jakaa esimerkiksi yhteiskäyttöisenä OneDrive-tiedostona siten, että jokainen voi täyttää omaa työalaansa koskevat toimenpiteet, ja muut hakuprosessiin osallistuvat henkilöt näkevät toistensa vastaukset.

Kun diplomia hakee seurakuntayhtymä, johon kuuluu useita seurakuntia, kaikkien seurakuntien ei tarvitse täyttää kaikkia kohtia. Yhtymässä on hyvä keskustella, mitkä taulukon osiot täytetään yhtymän tasolla ja mitkä kuuluvat kaikkien täytettäväksi. Taulukon täyttämistä koordinoi seurakuntayhtymän ympäristövastaava.

Lisätietoja taulukon täyttämiseen löydät osiosta Pisteytys.

Versiotiedot

Tiedosto on päivitetty 29.7.2021.

• Kohdassa 6.7 lisätty sana ”aina” vegaaniruokaa koskevaan pisteytysohjeeseen.
  • Kohdassa 6.10 vaihdettu sana ”eettisyyden” muotoon ”vastuullisuuden”.

Tiedosto on päivitetty 20.1.2021.

• Taulukoiden ALT-tekstit korjattu
  • Osa pisteytystaulukon tekstikentistä ei aikaisemmassa versiossa ollut muokattavissa. Tämä korjattu.