Info åt anställda

Du som är anställd inom kyrkan hittar en del information här på webbsidan, men allt du behöver finns också på Sacrista och bland filerna i teamskanalen "Ungdomsarbete i Borgå stift". Den viktigaste informationen skickas ut per e-post tre månader innan UK (kallelsen med anmälningsinformation) och en vecka innan UK (programhäfte och föredragningslista). I teamskanalen finns noter till alla temasånger.

Aktuellt just nu: UK 2024 är över. Tack till alla som deltog! Protokollet skickas till församlingarna när det justerats klart.

Anmälningen, kost, logi och transport

I frågor som gälller anmälning ska du kontakta Maria Borg-Karlsson:
maria.l.borg-karlsson@evl.fi
040-1425171

I frågor som gäller transport och logi ska du kontakta Madeleine Wendelin:
madeleine.wendelin@evl.fi
040-1425221

I frågor som gäller kost kan du kontakta Madeleine Wendelin eller Clara Lundberg:
clara.lundberg@larkkulla.net
044-7200460

Planering, program, motioner och initiativ

I frågor som gäller planeringen av UK och programmet, UK som helhet och motioner och initiativ ska du kontakta sakkunnig Rebecka Stråhlman: