Seurakunnan työntekijä auttaa sinua vaikeassa tilanteessa. Kirkko antaa keskusteluapua kasvotusten, puhelimessa ja netissä. Voit aina olla yhteydessä seurakuntaan. Seurakuntien yhteystiedot
Kirkon Palveleva puhelin toimii numerossa 0400 221 180. Sinne voi soittaa ja keskustella päivystäjän kanssa. Se on avoinna joka päivä kello 18-24.
Kirkon chat on avoinna arkipäivisin kello 16-20. Siellä voit lähettää viestejä kirkon työntekijöille. Siirry Kirkon chatiin
Kirkolle voi kirjoittaa kirjeen netissä. Kirjeeseen vastataan muutaman päivän aikana. Kirjoita kirje netissä