Kuuntele Herran siunaus:
”Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä. Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.”
Jumalan siunausta pyydämme, kun rukoilemme Herran siunaus -rukouksen.
Tarvitsemme joka hetki Jumalan apua, varjelusta ja huolenpitoa. Saamme luottaa Jumalaan ja hänen siunaukseensa, kun elämässä on vaikeaa.
Jumalan siunaus on turvamme myös kuoleman hetkellä.