Koulutusmateriaalia

Kirjallista materiaalia

Kriisihartaus (pdf) - Taina Lamminen

Luento kriisiauttamisesta (pdf) - Taina Lamminen

Norjan kirkon kriisipalvelumateriaali (pdf)

Norjan kirkon kriisipalveluharjoitukset (pdf)

Peruskurssivinkkejä (pdf)

Teologinen kriisimalli (pdf) - Taina Lamminen

PowerPoint-esityksiä

Auttava keskustelu (ppt)

Auttava vuorovaikutus (ppt) - Riitta-Liisa Rusi

Itsemurha (ppt)

Kriisit ja trauma (ppt) - Riitta-Liisa Rusi

Nettiauttamisen peruskurssi (ppt) - Riitta-Liisa Rusi

Palveleva netti (ppt)

Puhelinauttaminen (ppt) - Riitta-Liisa Rusi

Puhelin- ja verkkoauttamisen eettiset periaatteet (ppt)

Kirkon keskusteluavun periaatteet

  • Kirkon keskusteluavun laatuasiakirja Kirkon keskusteluavun puhelin- ja verkkoauttamistoiminnalle laadittu laatuasiakirja
  • PuhEet - eettiset periaatteet Kirkon Palveleva puhelin on perustajajäsen ja pysyvä hallituksen jäsen Puhelin- ja verkkoauttajien eettisessä neuvottelukunnassa PuhEet ja on sitoutunut noudattamaan neuvottelukunnan puhelin- ja verkkoauttamisen eettisiä periaatteita.
  • IFOTES-normit Kirkon puhlein- ja verkkoauttamisen palvelut kuuluvat puhelinauttajien kansainväliseen IFOTES-liittoon (International Federation of Telephone Emergency Services), jonka jäsenmaat ovat sitoutuneet nimettömyyteen, luottamuksellisuuteen ja asiakkaan kunnioittamiseen.
Päivitetty