Anu Miller

Julkaisukoordinaattorina hallinnoin Kirkon tutkimuksen ja koulutuksen julkaisutuotantoa ja osallistun koko Kirkkohallituksen julkaisutoiminnan koordinointiin. Toimin yhteistyössä muun muassa kirjoittajien, toimittajien ja ulkopuolisten palveluntarjoajien kanssa. Koordinoinnin lisäksi toimitan tekstejä ja viestin.

Viime vuodet olen työskennellyt kustannusalalla ja viestinnän parissa. Kirkon tutkimuksessa aloitin lokakuussa 2022. Koulutukseltani olen humanisti, joka on opiskellut myös viestintää sekä kaupallista ja IT-alaa.

Julkaisukoordinaattori Anu Miller

koordinaattori