Hyppää sisältöön

Perheasiain neuvottelukeskusten asiakaspalaute

Kirkon perheneuvontapalvelujen kysyntä on suurta. Jotta perheneuvonta voi tulevaisuudessakin parhaalla mahdollisella tavalla vastata ihmisten avun ja tuen tarpeisiin täytyy perheneuvonnan työmenetelmiä ja käytäntöjä jatkuvasti arvioida ja kehittää. Siksi toivomme, että vastaat oheiseen asiakaspalautekyselyyn.

Kysely on nimetön eikä vastauksia voi yhdistää vastaajan tietoihin. Palautteesi otetaan vastaan ja käsitellään asioimassasi perheasiain neuvottelukeskuksessa.

Voit vastata kyselyyn joko suomeksi tai ruotsiksi. Valitse linkki vastauskielen mukaan.

Avaa perheneuvonnan asiakaspalautekysely tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Open customer feedback of the family councelling centres hereLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kundrespons om familjerådgivningscentralerna

Efterfrågan på kyrkans familjerådgivningsservice är stor. För att familjerådgivning också i framtiden skall kunna hjälpa och stöda människor i bästa möjliga sätt, behöver vi fortgående utvärdera och utveckla våra arbetsmetoder och praxis. Därför önskar vi att du svarar den bifogade kundrespons.

Gallupen är anonym och svaren kan inte kombineras med svararens data. Din egen familjerådgivningscentral tar emot responsen och behandlar den.
Du kan ge responsen på finska, på svenska eller på engelska. Du kan välja länken enligt språk.

Öppna familjerådgivningscentralernas kundrespons härLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Päivitetty