Hyppää sisältöön

Työpaja 15.2.2022: Viestintä ja yhteydenpito

Miten ja missä kohtaamme z ja y -sukupolvet sisältöviestinnän keinoin? Miten voimme vahvistaa kristillistä identiteettiä ja yhteyden kokemusta kun kokoava toiminta ei ole ratkaisu?

Tule mukaan virtuaalityöpajaan kuulemaan tuoretta tutkimustietoa ja innostavista kokeiluista. Näiden jälkeen työskentelemme yhdessä aiheen tiimoilta ja etsimme uusia alkuja z/y-sukupolvien tavoittamiseen ja vuorovaikutukseen.

Työskentely järjestetään virtuaalipajana 15.2.2022 klo 10-15

 

Liity työpajaan tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

 

Työpajan tarkemmat teemat ja aikataulu: 

 

Mitä on sisältömarkkinointi ja miksi siihen kannattaa panostaa kirkossa? Omia sisältöjä ja/vai yhteistyötä kohderyhmiä tavoittavien medioiden kanssa?

Klo 10-12

  • Hidasta elämää sisältöyhteistyön onnistumisia, Hidasta elämää-median perustaja Sanna Wikström
  • Sisällölliset teemat ja markkinointi, kokemuksia sisältömarkkinoinnista kirkossa ja seurakunnissa, Henna Ahlfors, Jussi Laine

Klo 12-13 Lounastauko

Kohderyhmäymmärrys ja liittymäpinnat

Klo 13-14 Mitä tiedämme kohderyhmästä, alustus Jussi Laine ja Henna Ahlfors

  • Z ja Y-kohderyhmien mediankäyttö ja heitä kiinnostavat sisältöteemat. Y ja Z-sukupolvien vuorovaikutus toisten ihmisten ja asioiden kanssa on hyvin medioitunutta. Live-kohtaamisia edeltää digitaalisuus ja ne myös jatkuvat digitaalisesti. Mitä on läsnäolo ja merkityksellinen kohtaaminen näiden sukupolvien kanssa?

Klo 14-15 Ryhmätyöskentely

  • Mitä liittymäpintoja löydämme? Miten ja missä voimme lähteä vuorovaikutukseen?

Päivään voit osallistua kokonaan tai osittain. 

 

Päivitetty