Näin haet kirkon avoinna olevaa työpaikkaa

Avoinna olevia työpaikkoja haetaan hakuilmoituksessa olevan ohjeen mukaisesti.

Näin täytät sähköisen hakulomakkeen

• Täytä hakemasi työpaikan (viran tai tehtävän) hakulomakkeen tiedot huolellisesti.
  • Huomaa, että tähdellä merkityt kohdat lomakkeessa ovat pakollisia.
  • Valitse työpaikka, jota haet.
  • Klikkaa Hae työpaikkaa.
  • Kirjaudu sisään palveluun. Mikäli tulet palveluun ensimmäistä kertaa, klikkaa kohdasta Uusi hakija ja rekisteröidy.
  • Sähköisellä hakulomakkeella kysytään henkilö- ja yhteystietoja, koulutusta ja työkokemustietoja. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Lisätietoja-kohdassa voit kertoa laajemmin itsestäsi. Hakemukseen voit liittää myös ansioluettelon tai muun liitetiedoston. Tässä vaiheessa ei kuitenkaan tarvitse vielä lähettää esim. todistusjäljennöksiä.
  • Täytä hakemus huolellisesti ja klikkaa sen jälkeen linkkiä Lähetä hakemus. Hakemus tallentuu järjestelmään.
  • Avoimiin virkoihin ja tehtäviin liittyviin kysymyksiin ja tiedusteluihin vastaavat työpaikkailmoituksessa mainitut yhteyshenkilöt.
  • Voit päivittää hakemustasi KirkkoRekryssä hakijatunnuksillasi. Valitse Ylläpidä hakijaprofiiliasi.

Hakemusten käsittely

Kaikkia hakemuksia käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään ainoastaan rekrytointitarkoitukseen.